"Am avut urcuşuri şi coborâşuri în viaţă. Am avut partea mea de drum accidentat şi de vânturi puternice. Ele m-au făcut să fiu ceea ce sunt astăzi. Acum, stau aici în faţa voastră. Ceea ce vedeţi este un trup clădit pentru a fi perfect. O pereche de picioare construite pentru a sfida legile fizicii şi un mental care stăpâneşte la perfecţie cel mai legendar dintre şpagate" spune Jean Claude van Damme în debutul unei reclame „The Epic Split”, cu şpagatul lui Van Damme, este cea mai vizionată reclamă auto din istoria Youtube, de la lansare până în prezent, aceasta a acumulat 67 127 778 de vizualizări pe canalul Youtube. Până în prezent cea mai eficientă publicitate era considerată cea de la televizor, Jean Claude Van Damme revine în forţă şi nu pe marile ecrane ci pe YouTube, acolo unde a apărut o reclamă istorică pentru Volvo. Un spot în care face furori pe internet, a obţinut peste 6 milioane de distribuiri pe reţele sociale, actorul, în vârstă de 53 de ani, a devenit o senzaţie pe reţelele de socializare după ce a apărut într-o reclamă pentru a demonstra stabilitatea şi precizia sistemului de direcţie Volvo Dynamic Steering, actorul a fost angajat sa facă un şpagat în aer, folosind ca puncte de susţinere două camioane Volvo în mişcare. Van Damme este cunoscut pentru situaţiile în care a demonstrat că e un specialist al şpagatului fiind şi subiectul a aproximativ 20 000 de editoriale online până acum. Mai mult, are valoare mass-media estimată la 70 milioane euro. Este sau nu reală cascadoria lui Jean-Claude Van Damme în reclama pentru Volvo? Asta s-au intrebat atât fanii ai actorului cât şi pasionaţii celebrei marci de maşini. De ce l-a ales Volvo pe Jean-Claude Van Damme? "Stiam ca testul suprem ar fi ca o persoană să stea în şpagat în timp ce camioanele merg cu spatele. Singurul care putea sa faca asta e Van Damme" a povestit Vilhelmsson. Timpul , locul și durata expunerii , combinate cu cuvinte și elemente grafice dă rezultatul , care depinde de definiția exactă a publicul lor ţintă . Clipul s-a viralizat imediat aşa că cei de la Volvo s-au văzut nevoiţi să explice faptul că ce a facut Van Damme e cât se poate de real, relatează The Wall Street Journal. Van Damme a colaborat atent cu specialiştii Volvo pentru a fi sigur că va reuşi cascadoria, că viaţa sa nu va fi în pericol, actorul a testat camionul Volvo cu noul sistem de directie înainte de cascadorie şi a rămas impresionat. "E mai bun ca o masina!", a spus el. A stat cu picioarele pe oglinzile celor două camioane în mers, iar şoferii s-au depărtat unul de altul, însă doar atât cât belgianul să îşi facă numarul şi nu mai mult, pentru ca altfel acesta cadea între cele două camioane. Reclama a fost filmata de Nilsson pe o pistă izolata, situată în afara Madridului. Actorul a exersat cascadoria alături de echipa de filmari timp de 3 zile, însa filmarea propriu-zisa a cascadoriei a durat 15 minute. Reclama se termină cu vocea naratorului care spune: "Acest test a fost conceput pentru a demonstra stabilitatea şi precizia sistemului de direcţie Volvo Dynamic. A fost realizat de o echipă de profesionişti într-o zonă închisă pentru public". Reclama Volvo a devenit un fenomen în sine, inspirând crearea a numeroase reinterpretări proprii din partea publicului şi a celebrităţilor.
0 comments:
Post a Comment